poniedziałek, 3 listopada 2014

Murzynek

Witajcie! Ostatnio wzięło mnie na coś słodkiego i odkopałam przepis od mojej babci na bardzo proste i szybkie w przygotowaniu ciasto - Murzynka :) Zachęcam do zapoznania się z przepisem !




Składniki:

  • 2 szklanki mąki
  • 1 szklanka cukru
  • 1 jajko
  • 1 szklanka mleka
  • 1/2 kostki margaryny
  • 1 łyżka dżemu jabłkowego
  • 1 łyżka kakao
  • 1 łyżeczka sody oczyszczonej
  • 1 łyżeczka proszku do pieczenia

Przepis:

Margarynę rozpuszczamy i studzimy. Następnie wszystkie składniki dokładnie ze sobą miksujemy, aż uzyskamy gładką konsystencję.

Masę przelewamy do brytfanki. Wcześniej musimy ją nasmarować margaryną i posypać bułką tartą.



Ciasto wkładamy do nagrzanego wcześniej piekarnika i pieczemy w temp. 180 st. C przez ok. 40 minut.
Po wyjęciu z piekarnika powinno wyglądać tak:



Smacznego !!!

Jak już wcześniej wspomniałam ciasto jest prościutkie do upieczenia dlatego jakichś specjalnych uwag nie mam. Wszystkich pozdrawiam i zapraszam do odwiedzania bloga :) Pa pa !

1 komentarz:

  1. Uwielbiam murzynka, robiłam murzynka z nutą piernika zapraszam :)

    OdpowiedzUsuń